مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:202022-01-19اجتماعي

چگونه هوای پاک بهبود زیست پذیری شهری را به دنبال دارد؟


یک کارشناس برنامه ریزی شهری، اجرای کامل مفاد قانون هوای پاک را موجب بهبود زیست پذیری شهری و پایداری محیطی دانست و گفت: کیفیت هوا برای شهروندان به گونه ای باشد که اکولوژی شهری و فرایندهای بوم شناختی و رفاه عمومی در این مسیر آسیب نبینند.

- دکتر عماد مطالبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به الزامات قانون هوای پاک، اظهار کرد: لازمه اجرای کامل قانون هوای پاک تشکیل کارگروهی تخصصی در مدیریت شهری است که همه دستگاه های متولی و اجرایی در این خصوص حضور داشته باشند تا بتوان با اجرایی نمودن تمام مفاد و پیگیری آن شاهد بهبود در وضعیت محیط زیست شهری باشیم.

این کارشناس برنامه ریزی شهری گفت: باید ضمن شناسایی دقیق منابع آلاینده سعی کنیم به خصوص در پهنه های شهری با الزامی نمودن ضوابط و استانداردهای محیط زیست در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در رعایت ملاحظات زیست محیطی سبب بهبود شاخص ها در وضعیت هوا باشیم تا کیفیت هوا برای شهروندان به گونه ای باشد که اکولوژی شهری و فرایندهای بوم شناختی و رفاه عمومی در این مسیر آسیب نبینند.

وی اجرای قانون هوای پاک را موجب بهبود زیست پذیری شهری و پایداری محیطی دانست و تصریح کرد: باید در بخش حمل و نقل از صرفه جویی ناشی از مدیریت سوخت جایگزین های مناسبی را برای ناوگان فرسوده حمل و نقل شهری فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه هوای پاک بهبود زیست پذیری شهری را به دنبال دارد؟

چگونه هوای پاک بهبود زیست پذیری شهری را به دنبال دارد؟